HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.03.20. 12:25 BeeRaj

Tavaszi vendég-áradat

Húú hol is kezdjem? Lassan egy hónapja jártam itt és hát elég sok minden történt ez alatt a bő 3 hét alatt...Nem leszek olyan részletes mint amilyen szoktam, de később ha újra belelendülök újra minden apró részletét élvezhetitek élményeimnek!

Szóval, az hogy mi történt február 26 és március 3 között azt ne nagyon kérdezzétek, fogalmam sincs, nem emlékszem, nagyon rég volt már. Viszont március 4-én jöttek Gergőék, még hozzá egyszerre kettő és csatlakozott hozzájuk egy Fatal is...Hát nem mondom, igen csak más ritmusú lett az életem miután megérkeztek...Azt nem mondanám, hogy mindennap csináltunk valami extrát, de gyaloglásban szerintem sok kilómétert megtettünk, de azért alvásban is jeleskedtünk, az első nap bicikli hiányában és lelkesedés túltengés miatt gyalog mentünk a buli helyre...Hát ez oda is és vissza is 45 percet vett igénybe, mind ezt úgy hogy a srácok aznap korán reggel keltek, nyomtak egy laza repcsit, aztán egy nem mindennapi nem visszafogott buliban vettünk részt...mondhatni bekezdtünk. A második napot nem is kell ecsetelnem gondolom. Mivel az idő is 'mellénk állt' (tehát szakadt egész nap az eső) itthon nyalogattuk nem létező sebeinket. Na jó én azért részt vettem az egyetem által rendezett vacsin, amiről elég annyit elmondanom, hogy a hollandok kaja terén nem extrák, de inni tudnak és ha beisznak akkor már énekelnek is :D. Jó kedvűek. A további napok a srácokkal kb úgy néztek ki, hogy vagy nap közben mentünk várost látni és este itthon punnyadtunk vagy nap közben ejtőztünk és este pörgettük meg a dolgokat...Pikk-pakk eltelt a 8 nap, de nem volt időm 'fellélegezni' mivel amint elmentek a srácok, mentem anyáért a reptérre...Pöttöm Piros Édesanyám, Brutális Bazinagy Bőrönddel érkezett...hmmm, de mi volt a bőröndben? KAJAAA! Rakott krumpli, székely káposzta, lecsó, rántott hús, szalámi és kolbász...hát ennél jobb menüt nem nagyon lehet összeállítani egy magyaros ízekre vágyó embernek. A repülőtérről anyáék hotelébe mentünk amit már Levente hamarabb befoglalt és érkezésünk után, kb 20 perc után elindult túra...Hát ők tudnak várost nézni...Ennyi múzeumot, látványosságot, érdekességet 4 napba belesűríteni embert próbáló dolog, de kifejezetten élveztem én is ( na jó a reggel 9-10-es programokat kihagytam :P :D)...Az idő is kegyes volt hozzánk, egyedül hétfőn esett a eső, akkor viszont egyre jobban és jobban, de panaszunk nem lehet. És még most sem mondhatom, hogy minden visszatért a régi kerék vágásba, mert elkezdődött a gyakorlatom (hála istennek, erről majd később, részletesebben egy másik postban) és jövő hét pénteken érkezik Dóribaba!:) Ígérem mostantól ismét naprakész leszek (na jó, valószínű míg Dóri itt lesz, ismét kicsit hanyagolom a blogot), de áprilistól új erőre kapok...Az idő kiváló, Robival megyünk focizni! Jaj, de jó nekem! Puszi csók pá

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr61854363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása