HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.02.21. 16:54 BeeRaj

Szép fények...

Naaa Robi, gyere bulizni....jó lesz,tessék megmozdulni, ünnepeljük meg, hogy másfél hétig nincs semmi dolgunk...neeem...hmmm,most neeem...na ez ment szerdán este 10-ig, amikorra csak beadta Robertünk a derekát...persze ehhez az is kellett, hogy 'oké, odaadom a borom felét'...átugrottunk 32 méterre egy másik szobába, ahol volt 3 ausztrál csaj meg 1 spanyol srác, plusz mi 2-en...egy kis borocska,egy kis muzsika, aztán 11 felé már neki is indulunk a nagy világnak...jött a 'kövessetek, én tudom az utat'...és tudtam, úgyhogy 15 perc alatt a kívánt helyen voltunk...a club a város egyik legnyüzsgőbb terén található, ahol rengeteg pub és szórakozó hely van...a neve studio 80...annyira nem voltam elájulva mondjuk, de a zene az teszett...na meg a sok részeg amerikai, mert az egyik srácnak akkor volt a szülinapja és ők is ezt a helyet választották...na meg sok...őőő ratyi...de nem rejtették véka alá egymáshoz fűződő érzelmeiket...mindenki saját fantáziája szerint képzlje el a dolgot, de egy plusz 18as karikát érdemes a bal alsó sarokba tenni...negyed óránként előkaptam a gépem és mindenki azt hitte, hogy nagy party fotós vagyok és pózolt boldog-boldotalan...részegen és nagyon csúnyán...hibátlan...Aztán egyszercsak úgy döntöttek a többiek, hogy menjünk...az ajtón kilépve egy laza hózáporba érkeztünk ami kb 89 másodpercig tartott...Robi mondta pont tegnap, hogy van egy tipikus holland mondás: ha jobb időt akarsz várj egy percet...és ez így is van, az már egy másik kérdés, hogy megint egy perc múlva még szarabb lesz mint volt, de sebaj....Az haza utunkat a részeg amerikai srácok színesítették...az egyiknek a biciklikereke beragadt a villamos sínek közé, én már csak a végeredményt láttam...de az köztudott, részegen ne próbálj meg villamos síneken áthajtani sehogy, mert biztos nem fog sikerülni...a csütörtök úgy telt ahogy általában egy buli utáni nap szokott...egésznap stroopwafels és műzli zabálás, majd egy pár meccs megtekintése...péntekre egy újabb IKEA túra volt betervezve...nem részletezem, (előző alkalommal nem épp megfelelő matracokra sikerült beruházni,így azokon gyorsan túladva (egy jó zsidóvér sosem árt az erekbe) úgy döntöttünk, hogy most már megvesszük a ténylegesen kiszemelt matracokat...)hát, nem szeretem a holland ikeákat...megérkezésünk után célirányosan egy eladóhoz mentünk és mekérdeztük, hogy van-e olyan matrac amit kinéztünk (a neten már előtte lecsekkoltam és volt) és hol találjuk...azt mondta hogy van...mikor lementünk a raktárba megkeresni, nem volt ott a helyén...lent is megkérdeztünk egy eladót, hogy akkor most mivan? Erre, mondta hogy rossz info volt a neten is és a csávónál is fent, mert nincs...majd holnap lesz...azt köszi...a kellemetlenségen kívül viszont történt jó dolog is... az ikában sétálgatás során tök véletlen találkoztam egy volt polis évfolyamtársammal (akik ismerik: Isivel)...vicces volt, mert nem nagyon esett le neki először, hogy ki vagyok (mivel kb 7 éve látott utoljára élőben a poliba, még rövid hajjal, stb.)...szóval dumáltunk, erről-arról, mondta, hogy bármi van szóljunk, segít, meg majd összefuthatunk enni-inni-bulizni bármi...szóval a találkozás és 2 ikea hot-dog után már egészen elfelejtettem, hogy a valós célunkat nem sikerült elérni...Péntek este Facebook-on kaptunk egy üznetet, hogy másnap délután 2-kor foci...hát mondtuk, hogy ezt nekünk találták ki...úgyhogy szombat 'reggel' mikor az ablakon kinéztünk és konstatáltuk, hogy verőfényes napsütés van, örömmel pattantunk bringára és tekertünk a kb 20 percre lévő parkba...hát ugye, ahogy szokott lenni...pontban 2kor, kicsi eső, kicsi hó, kicsi kurvaannya...szóval ilyen igazi pór amszterdami időjárást kaptunk a fejünkre...de jött Robi mondása és a nap kisütött...majd hózápor...majd nap...majd eső...majd nap...majd hódaravihar...szóval 2,5 fél óra foci alatt átéltük a hőgutát-megázáson keresztül a fagyhalálig...jó volt (csak a csúszós beton pálya nem ízlett annyira térdeimek)...mivel péntek este kimaradt a parti, így szombaton kötelezővé tettem az esti bulit...csak ki kellett találni, hova menjünk...kaptam egy infót, hogy a melkweg-be (kb az a színvonal mint a paradiso [amiről 2 hete írtam]) jó muzsika lesz...lecsekkoltam youtube-on, utána néztem stb....nagyon feküdt a dolog, úgyhogy el volt döntve, mi az esti program...ekkor jött, a Robi gyere bulizni rész...hát végül nem jött, mert a költségvetése nem engedte...úgyhogy társakat kellett találnom. A fentebb már említett részeg-amerikaiakkal indult az este...átmentünk egy másik épületbe (ami innen 3 perc), ahol 2 srác lakik hasonló szobákba mint mi (csak kicsit nagyobbak)...szóval bekerültem 8 amerikai srác közé ami nagyon szórakoztató volt...kedvencem az volt, mikor megbeszélték , hogy 1 napra kibérelnek egy BMW 750-est, teli tankolják, átmennek Németországba és padlógáz (NO-ba az autópályán nincs sebességkorlátozás)...a másik, hogy Queens Day-en (a legnagyobb holland nemzeti ünnep/buli/örjöngés) bérelnek egy hajót és egésznap azon flesselnek...hát igen, ezek azok a mulatságok amiket én nem engedhetek meg magamnak...de legalább kurvajó bulikba megyek velük...mert, hogy a buli az tényleg nagggyon jó volt...(ha ömlengést akartok hallani, akkor ismét olvassátok el a 2 héttel ezelőtti postomat)...Colorado-ról most már a South Parkon, a Mile high city-n, a Nuggetsen és a Broncoson kívül tudom azt is hogy Pretty Lights...az árát egyértelműen megérte (9euró)...főleg, hogy a haza tekerés 12,5 perc volt, ami alatt még bemelegedni sem volt időm...a mai nap fontosabb pontjai közé a tegnapról maradt spagetti elfogyasztását tudom megemlíteni, de semmi több...jóétvágyat nekem.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr71778508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeeRaj 2010.02.26. 16:59:35

ma vagy holnap kaptok a pofátokba...
süti beállítások módosítása