HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.02.03. 18:29 BeeRaj

Most akkor mi van?

 Ma voltam először iskolában...türüptüp. Vegyes érzelmeim vannak az első nappal kapcsolatban, de szerintem a negatív dolgok pikk-pakk el fognak illanni, csak egy pár dolgot kell rendbe rakni...Na de kezdem az elejéről. Akkor viszont ugorjunk egy napot vissza és vegyünk részt egy közös borrelen ismét (hiányzóknak mondom, a borrel az kb iszogatást,spanolgatást jelent hollandul)...szóval Robival bementünk tegnap a már jól ismert Café Hefferbe ahol körülbel 10 órakkor 40 ember lézengett 11-re meg körülbelül 200...nem vicc...a tömeg ellenére nagyon jól tudja magát érezni az ember, olcsó a sör, egész jó zene van, jó a társaság...ez a borrel minden héten kedden 21.30tól 1-ig tart...ezzel csak az a baj, hogy másnap 8.30-ra megyünk suliba...a mai kínkeserves ébredés után, át fogjuk gondolni mikor megyünk keddenként sörözni (egyelőre még mindig azon az állásponton vagyok, hogy mindig :D)...a bulinak tényleg vége van 1kor, villany fel...pápá...nem is baj, mert különben nehezen léptünk volna le...Mr. Éjszakai Busz, kérem álljon fel, hová késik ennyit? Leülhet, 1-es....tehát mint mondtam 1kor léptünk le, tegyük fel 1.20ra értünk a central station-re ahonnan indul a buszunk...ami egészen pontosan megvárta míg kettőt üt az óra és elindult...nem baj, legalább annyit fényképeztem hogy lemerült a gépem is...szóval veszek egy biciklit...hamarosan...1-2 hét. Hát úgy "nagynehezen" befeküdtem az ágyba 2.45kor és 5 perc múlva arra lettem figyelmes hogy 6.55 van...egy jó szundigomb és 10 perc múlva pattantam ki az ágyból ahogy szoktam...pontos úri ember lévén nem akartam egy másodpercet se késni az első órámról, ezért leszögeztem a srácoknak,hogy én 7.25kor, sapka,kabát,pápá...végül elindultunk 30kor és még vártunk is a buszra...10 perc busz, leszáll, 10 perc várakozás, fel a következőre, tömeg van és 15 percet még utazunk...1 utazás kb 1 euro...mondom hogy veszek egy biciklit...na miután leszálltunk, bevallom kicsit megpuhult a szívem...hát igen, valami ilyesmi az amit oktatási intézménynek neveznék...naggggyon durván jó stílus...legalább is nekem nagyon tetszett...csinálok majd képeket, csak most nem volt nálam a gép, de olyan a suli mint egy űrállomás. modern,tágas,mindennel felszerelt...buszmegállótól 5 perc séta, beérünk,kérdezünk mi merre, fel a 3.ra és csüccs le...Első óra Intercultural Communication...Fiatal Csoki tanár straight from Zimbabwe...nagyon jó forma, ahhoz képest hogy az afrikaiak mennyire csúnyán beszélik az angolt, ő csak kicsit beszélt csúnyán…nem ám….teljesen érthető volt minden egyes szava, csak hozzá kell szokni…Az elején nyilván egy kis bemutatkozás,ki, miért, hogy? Majd vágjunk bele….kicsit Poli feelingem volt…körbeültünk,beszélgettünk,vitázgattunk…semmi stressz, semmi feszengés….jó érzés volt…közben nyomatta a powerpointját ahogy kell…ja, egyébként csak mi vagyunk 3man magyarok, a többi mind holland…néha mikor kicsit megunják, tolnak egy 4-5 mondat hollandot egymásnak aztán nyomják angolul tovább…ők tényleg nagyon jól beszélnek. Nagyon nagy ötlet, hogy bár 80 perces az óra, de a felénél van szünet…haleluuuuja…szóval minden hibátlan volt…1. óra vége, lemegyünk,körbenézünk,büfézünk,ismerős dán lányokkal dumálunk, majd vissza fel ugyan abba a terembe ugyan azzal a tanárral…csak az óra volt más…Community Development…ezen az órán, kicsit befáradtam, biztos az este is közre játszik, meg az is hogy nem sokszor voltak eddig angolul óráim (höhö…csak 12 éve tanulok angolul…höhö)…szóval, jó volt ez is, csak nem maradt meg olyan sok, de az biztos hogy sokat beszélünk/nek hollandiáról és hasonlítgatják más országokhoz…lényeg a lényeg jó lesz ez…óra vége, kérdezem egy sráctól hogy hol lesz a következő óránk? mondja, itt és itt, de hollandul lesz…vágtam egy „csakugyan” fejet, majd megkérdeztem, hogy biztos…erre ő halálos magabiztossággal levezette, hogy ez a kettő ilyen fajta óra a másik kettő olyan fajta, tehát ez a kettő angolul van a másik kettő hollndul…mondom oké…lecgó tu di internesönel ofisz...nem tudtuk merre van, természetesen segítséget kértünk, az első ember, megmondta hol van…nem ott volt, majd megkérdeztünk egy másikat és konkrétan felpattant az asztalától és mondta,hogy fáló mi…hát fálóztuk, de hát szerintem usian boltot megszégyenítő gyorsasággal haladt az emeletek közt (nem is említem meg a körülbelül 120 pc-t számláló számítógép termet)…dádááámm…megérkeztünk…Szia Hester vagyok, szia Bence, hogy s mint, blabla…kérdezem, hogy akkor most ez a ’hollandul lesz az óra’ hogy is van….hát mondja hogy angolul lesz, no worries…hát mondjuk király, akkor a srác nem tudta jól…go to the next class…(közben beiratkoztunk a könyvtárba meg kaptunk accountot a gépekhez)…terem megvan ezaz, nem késtünk el…nagy előadó, nem is mondom milyen projektor, milyen hangrendszer…besza-behu….csak egy probléma van, a power point szöveg hollandul van…na mondom zsír…hát nem hazudok hogy azon kívül, hogy rájöttem miről szól az óra (marketing) nem sokat értettem (kivéve 1-2 videót ami angolul vol:D)…szóval közben a gépemen intézem pár dolgot….óra vége, hesternek leadjuk az infot hogy akkor most WTF?mondja, majd kontaktol a formával….itthon e-mail vár,hogy valószívű rossz órarendet kaptunk…we hope so….lámlám…a hollandok is tudnak hibázni…tele a has,sör a hűtőben, az este ma korán véget fog érni…szíjú

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr141727305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása