HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.01.29. 18:51 BeeRaj

Introduction days

 

Tegnap elkezdődött az introduction days. 9.30tól volt a University of Amsterdamba (ez nem ahol én fogok tanulni) regisztráció az 'orientációs' napokra. A suli a belvárosba van, és mivel már előző napokban jártunk arra könnyedén megtaláltuk. Robiék elneveztek Human GPS, ami egyébként igaz:D kb 1 hete vagyok itt és elég sok helyet vágok már nem csak a belvárosban...nem hiába nyaltam faltam a térképeket when I was 7. A regisztráció után egy nagy előadóba mentünk és mindenkinek meg kellett keresni a csoportját. Én az 1-es csoportba kerültem. Minden csoportnak van egy vezetője, általában egy csaj meg egy srác, de ők is ugyan úgy tanulók. A srác csoport vezetőt Karelnek hívják, igazi holland funnyboy:D:D a csaj meg Jantien, ő is jó arc...Ezek után elmentünk inni egy kávét/teát/kólát a közelbe, közben ami útba esett és fontos volt elmondták szépen...A caféba bemutatkoztunk. Van 4 vagy 5 amcsi, 2 spanyol,1 francia, 2 birt, 1 ausztrál, 1 dán, 3 kínai meg 1 koreai és azt hiszem ennyi...alapvetően mindenki kedves, jó fej, nyitott...a kávézás után volt egy un. intercultural workshop ami a 2-es csoporttal összevonva volt. Itt ilyen különböző feladatokkal ismerkedtünk meg még jobban...A kettes csoportba több az európai, vannak itt is dánok,spanyolok,görögök,cseh,francia stb...A workshop után volt egy hivatalos 'welcome' ahol pár forma mondott beszédet...it was fun. Ezután mentünk vacsorázni, egy kicsit a belvárosból kifelé (amerre én lakom, északnyugat)...a hely baszott laza, kb olyan mint a merlin, szóval nagy tágas tér, jó muzsika,fények,fújások a falon, szóval nekem nagyon bejött, de ez még csak a vacsi volt...hát nem nagyon tudtam hova tenni. volt két féle hús, 2 féle krumpli(?) valami almakompót meg almaszósz....hmmm kurva jól esett,mert 1 hete nem ettem főtt kaját, de azért parádésnak nem nevezném....ja, kaptunk 3 ital bónt,úgy röpke 7-12 perc alatt ledurrantottam 3 heinekent (tegyük hozzá, hogy pohár volt)....olyan 9 felé indultunk vissza a városba a csoportunkkal az un. Dutch Borrel-re, a borrel annyit tesz kb, hogy találkozó, és kb olyan is volt...zene szólt és sört ittunk,késöbb zene szólt,táncoltunk és még több sört ittunk...poén volt, csak elbaszott sokan voltunk egész kis helyen...olyan 1 felé léptünk a helyről...reggel valamilyen oknál fogva 1 órával hamarabbra állítottam be az órám, ami nem volt baj, mert szép nyugodtan lezuhanyoztam,reggeliztem és időben beértem a városba ahol egy hajókázás várt...hát mivel egész délelőtt szakadt az eső, ezért semmi érdekes nem volt a hajókázásba...dumáltunk egymással kb...ezután elmentünk az amsterdami történelmi múzeumba ahol volt 1 órás idegenvezetés.tetszett, a nő érdekes dolgokat mondott, de se több, se kevesebb...aztán volt egy holland film nézés, ami egészen egyszerűen borzalmas volt, mondjuk nem számítottam húú de jóra....ebből kiderül, hogy a mai nap programjai annyira nem voltak fullosak (bár este lesz karaoke:D:D)...haza érés előtt végre bevásároltam normálisan és itthon elkészítettem első sajátkészítésű kajámat hollandiába...penne,picante paradicsomszósz,paradicsom,csirkemell olaszosfűszerrel...baszott jó lett és még maradt is...képeket ide nem fogok fel tenni rájöttem, mert ez elég fos ilyen téren,de facebookon is és flickr-on is frissitem a képeket ahogy tudom...holnap sportsday lesz meg final party valami jó partyhelyen...majd beszámolok...üdv csók puszi pá písz hi hello hoi

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr191713207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomitron3000 2010.01.29. 22:16:56

és fogsz tanulni hollandot?

BeeRaj 2010.01.30. 20:13:01

az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus...
süti beállítások módosítása