HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.02.06. 16:09 BeeRaj

Júúúúj.....

Előre is elnézést kérek attól akinek a zenei ízlésemet illetően kérdései merülnek fel (nem szereti, nem tudja, nem érdekli), mivel a következőkben előfordulhat egy-két nem ismert szó,szófordulat avagy beazonosíthatatlan zeneikavalkád.

Naaaneeeee....Igenigen...Nem nagyon tudom, hogy fogjak neki ennek az irománynak :D Nyíltan kijelenthetjük, hogy tegnap nem mindennapi élményben volt részem...Ez a post minden bizonnyal nem fogja átadni a tegnapi eufórikus élmények sorozatát, de azért megpróbálom blogba önteni :D:D De akkor kezdjük az egészet úgy mint egy átlagos hétköznap...sőt nevezhetem unalmasnak is...Mivel nem volt sulim, volt a hűtőmben kaja valamint az internet mindig jó társam ezért nem igazán mozdultam ki itthonról (egyszer felmentem kaját csinálni a Robiékhoz)...Estére egy Welcome Borrel volt betervezve amit a "studenthouse komplexum" szervezett...ismerjük meg szomszédainkat kicsit jobban, igyunk meg egy-két sört jelleggel...Attila maradt a biztos úton, pókerezett, Robi pedig az ISN-es csoportjával ment sörözni. Így egyedül maradtam, ami általában nem sok problémát jelent nekem. Természetesen már a bejáratnál összefutottam ismerősökkel (2 olasz srác) akik nagyon jó arcok, sörözgettünk, dumáltunk...Közben megérkeztek az ausztrálok akikkel be volt tervezve hogy megyünk a NAGY partiba a borrel után...Valójában, 3 csaj volt ausztrál a 4. ha jól tudom costa ricai valamint volt egy srác aki vagy amcsi volt vagy ausztrál...pontosan nem tudom, de hogy 3-4 pohár sör majd bor után (ők ennél többet fogyasztottak) igen csak nehéz volt egyes szavakat-mondatokat megérteni...de legalább van hova fejlődni :D A borrel után átmentünk az egyik ausztrál csajhoz akinek 100 méterre van a szobája tőlem (tehát ugyan ott lakik ahol én) még egy kicsit iszogatni, eltervezni a "jövőt'...én biztosra tudtam, hogy ők bárhova mennek nekem a Paradiso club-ba a helyem:D:D végül 4-en úgy döntöttek hogy máshova mennek (az egyik ausztrál csaj jött velem), viszont a két hely ugyan ott volt kb...és itt elindult a kaland, mivel bickiklivel mentünk, 3 biciklivel, 6an:D:D parádés menet volt...nagyon nagy élmény esküszöm, muszáááj biciklit vennem! A slussz poén az volt hogy kb 10 perc után defektet kapott Clare biciklije (az ausztrál csaj aki velem jött buliba)...szerencsére már nem voltunk olyan távol szóval még 10 perc gyaloglás, kis kérdezgetés után elértük úticélunkat. Amsterdam egyik legnyüzsgőbb terétől (Leidseplein) 3 percre van a partyhely...nem tudom miként funkcionált 30 évvel ezelőtt az épület, de nem volt szokványos, kb mint egy templom :D...Mikor odaértünk, természetesen sor várt ránk, de erre felkészültem, Londonban is sorban állás volt mikor buliba mentünk...Dehogy miért van sor? Egyesével engednek be mindenkit, odaterelik őket a kasszához, majd a lányokat a ruhatárhoz a fiúkat (az összeset) úgy átmotozzák hogy csak néztem...nem viccelnek...nagyon furcsa érzés volt, mindent megnézett, mindent kinyittatott, minden zsebemet kipakoltatta...itt ügyelnek a biztonságra...Miután leraktuk a ruhánkat kicsit körbenéztünk, majd bementünk a nagyterembe, ami körülbelül olyan volt hogy...AAAAAA....így esett le az állam, és hangulat és a hangtechnika és a fénytechnika és a zene és az emberek és a minden...kamera elő, jézus ezt muszáj megörökíteni: https://www.youtube.com/watch?v=gkh1eeITBfI (természetesen a videó tizedét sem adja át az eredeti feelingnek, de azért belelehet szagolni) ...ja a videón látható kis vöröske lány Clare, aki halál kedves ausztrál lányzó...szóval lesokkoltam kicsit az élménytől, de hát erre vártam már 2 hete, egy IGAZI bulira Amsterdamban, hát nagyon mekaptam :D olyan fél-2 2 felé érütünk oda, de Clare már olyan fél 4 felé elment, mivel nagyon messze lakott és ment az éjszakai busza...én viszont 10percre laktam busszal a helytől szóval maradtam és felfedeztem az én saját kis világomat: a dubstep barlangot :W:W:WW :D....szerencsére pont akkor kezdődött a "főattrakció" amikor bementem a terembe...hát nem okozott csalódást :W... https://www.youtube.com/watch?v=J5wTRsjgARs JÉÉÉÉZUSSS...Annyi minden eszembe jutott miket írok majd másnap a blogba, de egyszerűen leírhatatlan, gyertek próbáljátok ki : Március 4. ! Fél 5kor viszont már én is úgy éreztem, lassan eltávozok az élők sorából, tehát elindultam a buszhoz...miután kiléptem a helyről, nem láttam mást csak autókat...eddig egyszer nem láttam dugót Amsterdamba, ez volt az első. Szombat reggel 5 órakkor...és ami a legszebb, hogy csakis taxik voltak, de semmi más...és ami mégszebb, hogy BMW,Mercedes,Audi,Bentley és hasonló finomságok várakoztak a buszmegállókban...Ennyi fullos autó egy autókiállításon nincs és ez mind taxi...Amsterdamba csak ilyen taxi van, nagyon durva...én vártam a szerény éjszakai buszomra, de azért annak is van ára: 3,5 euro...nem baj, már halál tapasztalt voltam, előkészítettem az aprómat  mint egy igazi amsterdami :D...a hazaúton azon gondokodtam, mikor lesz ilyen Magyarországon? Mondjuk 30 év múlva? Nem. Soha. Ezek hollandok! Durván jó hely!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr461734304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása