HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.01.26. 11:30 BeeRaj

-9

Na úgy néz ki itt is tud mocsok módon hideg lenni...már tegnap is -3 körül volt és nagyon hidegnek éreztem...most -9-et mutat a win7 hőmérője:D:W...holnap már elfoglalhatjuk attila studenthouse szobáját, ami már kicsit barátságosabb lesz reméljük, nem mintha itt a sok kínai, spanyol meg francia ne lenne barátságos, de akkor is...el is megyek majd az ikeába kicsit körülnézni, elkölteni az januári ösztöndíjam nagy részét...van még milkám és valami sajtosbiszbaszom amit tegnap vettem, töltöm az IT Crowd-ot (köszi Réka,Dani;))....csütörtökön kezdődik az introduction days, már várom, mert lassan kívülről vágom a redlightdistrictet:W:W:W:D:D...jövőhéten már suli,azt meg mégjobban várom, én kis eminens...kinéztem durva partikat, sajnos a legtöbb jó utrechtben van, de majd ha lesznek holland ismerős spanok, akkor biztos egyszerkétszer átugrunk...március elején lesz itt amsterdamba nagyon húzós 5 napos odabaszóspartifeszt,pont amikor Gergőék jönnek...szal az elég kasa...a hollandoknál nagyon jó a kávé, ja meg van olyan bagett mint franciao.-ba....finom sajtok...szóval ezek mindent behúznak ami jó cucc...szóval holnap csekáut és elfoglaljuk a (nekem még átmeneti) végleges szállást...ezt valószínű csak én értettem...képeket majd tolok fel, csak a fuckingkártyaolvasóba ragadt a telefonom memkártyájának adaptere amit csak csipesszel tudok kiszedni, de az meg nem itt van...a kábel bedugásához lusta vagyok...na létör...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr371703158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baktusz 2010.01.26. 13:09:50

szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t hozzád hollandhonba, de akkor ez így már tárgytalan. ez esetben gergő majd megkapja. :) na csók, aztán óvatosan a sörrel, sok benne a kalória! ;) :W
süti beállítások módosítása