HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.01.24. 10:44 BeeRaj

attila álmában beszél

 Azt hittem szarabbul fogok aludni, de nem...bár normális környezetben csak nagyritkán ébredek fel este, most olyan 8-10szer biztos, ebből 5ször kb azért mert az egyik csoporttársam Attila, álmában elmotyog pár mondatot, csikorgatja a fogait, majd nyamnyogva tovább szundikál...teljesen oké, Gergőnél már hozzászoktam:D:QD:W...a trauma az volt mikor a kispárnám leesett az emeletes ágyról, de túl éltem...Salvatore olyan hajnali 4 felé ért haza és most bújt ki az ágyból szexi pizsibe, omladék arccal...szokásos 4 és fél perces "szememkinyitomésmármegmostamafogamésfelisöltöztem" után lementem, megkérdezni kajálhatok-e...a kinai aranyosan: pliisz szövisz joszelf....jó is... benyomtam 4 piritós james kenyeret meg 3 kávét...parádé...ma viszont beleugrunk a mézescsuporba...OI

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr951697387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása