HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.02.01. 16:56 BeeRaj

postbox party

A mai napot egy jó nagy boltozással kezdtem…Vettem tejet, ami már nagyon hiányzott. Vettem jó áron műzlit meg gyümölcsöket is…természetesen 2 üveg sör is beficcent…A reggeli egy frenetikus tojásrántotta, 2 féle sajttal,paradicsommal, friss bagettel…na és egy jó begre tej. Hatalmas plusz! Valamint felsöpörtem egy kézi seprűvel a szobámat, igazán élvezetes volt. Rendet raktam az asztalon, a ruháim között és elmostam az edényeket….magamra sem ismerek…Majd eszembe jutott hogy megnézem a postaládát…na hát kérem ott mi volt? Nem tudom ki és mikor űrítette, de használt óvszeren kívül minden volt ott…konkrétan egy bontatlan csokidobozt is találtam, ami szerintem lassan 2 éve senyvedt ott…A kinézetét nem mondom mihez hasonlítanám….Rengeteg levél, képeslap…Már tudom 3  ember nevét akik előtte ott laktak a szobámba…dehogy a postaládát miért nem űrítették azt nem vágom…by the way…a címemet még nem tudjátok, szóval ha valaki érez affinitást arra, hogy becsináltlevest és burgundi marhát küldjön a postaládámba az erre a címre adja fel:  Stavangerweg 64 1013 AT Amsterdam . Tegnap végül a nagy punnyadásból, filmezés lett…az asztal 3 oldalán 3 laptop és egyszerre indítottuk a fillmet, a horrarra akadvát:W:WD:D…kockák vagyunk? SE! Ha minden igaz akkor szerdán már lesz valami sulizós téma, de csak akkor ha minden igaz…és mint tudjuk nem minden igaz, amire azt hisszük hogy igaz…szóval marad Amsterdam további felfedezése a mai napra, valamint a hűtőm mihamarabbi kifosztása…csókolom

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr611720396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása