HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.02.09. 02:25 BeeRaj

A csokis süti finom...

A buli után a következő nagy esemény a Super Bowl (Amerikai foci -NFL- nagydöntő) megtekintése volt. Sajnos nem volt lehetőségem Dél-Floridában a helyszínen megtekinteni, ezért pár amerikaival egyeztetve kiválasztottunk egy pubot. Ja igen, kihagytam a szombatot, de nem is történt sok minden. Csináltam magamnak halat és salátát, finom volt, 2 napig kitartott és jól is laktam vele mind kétszer. Körülbelül ez történt (semmi) szombaton, és vasárnap is egészen este 10 óráig. Szóval 6 amerikaival találkoztam vasárnap este 10.15kor a belvárosban. Valójában mind lányok voltak, nem is értettem miért akarnak amerikai focit nézni és igazam is volt. Az egyik lányon kívül (aki rögbizik [nem ugyan az mint az amerikai foci, de a részletekbe ne menjünk bele]) a többi mind social activity-nek tekinti a Super Bowl megnézését...Ez vicces, de miért ne? Engem viszont a meccs érdkelt, de örültem hogy van társaságom, tudtam lesznek fanatikus srácok is, szóval nem izgultam! Így is volt, a pubba belépve amerikai foci mezes, félig ittas legényeket találtam, az egyik állapotot nekem is sikerült elérni (nincs amerikaifoci mezem, szóval kitalálhatjátok). Ezt azért fontos megjegyeznem, mert eddig 2 hét alatt egyszer nem ittam normális (értsd: fél liter) méretű sört, itt viszont jó áron lehetett kapni, szóval 28 perc alatt elpusztítottam 2 korsót, ami meccsnézős hangulatba "ringatott". A pubba 2 nagy kivetítő valamint falanként 1 tv (ami összesen kb 15öt jelent) volt, úgyhogy a megfelelő hely kiválasztásánál nem ütközötünk nehézségekben. Nekünk sikerült is az egyik kivetítőtől 2 méterre leülni, úgyhogy még azh is vágom hogy milyen alsógatyát hordtak a bírok. Az amerikaiak nem állnak fel a himnusznál (legalábbis a pubba nem), hanem a felétől tapsolnak és újonganak. Na de kezdődjön a meccs. Szeretek pubba meccset nézni, bár Magyarországon kicsit máshoz szoktam. Ott a "k...aanyádk...g" az minden második percbe elhangzik, itt egy fuck-ot nem hallottam, pedig voltak alkohollal telített fanatikusok. Persze ha kellett ordírottak, tapsoltak, buuuztak...jó feeling voltm tetszett...Mondjuk engem sem kellett félteni. 3 sör és egy Saints touchdown belőlem is hasonló érzelmeket váltott ki. Főleg mikor ez a meccs legvégén, a lehető legjobb pillanatban jött a csapatnak. Mondhatjuk "felrobbant" a pub...Szóval jó élmény amerikaiakkal amerikai focit nézni (bár egy két lánynak nekem kellett elmondani a szabályokat :D:D). Teljesen más, de meccs közben valahogy fővárosokról kezdtünk el beszélni. Hát az amerikaiaknak tényleg fogalmuk nincs erről a témáról. Gondoltam kérdezek egy egyszerűt. Mi Kanada fővárosa? Elvégre szomszédos ország...őőő Vancouver? hmmmm...SE....Montreal? hmmm, nem nyert...3.-ra benyögték Ottawat, de közben hallottam egy Toronto megoldást is...ezt így nem tudtam hova tenni...Szemét voltam és megkérdeztem Ausztrália fővárosát, biztos voltam benne hogy nem fogják tudni...és nem is tudták, érkezett a szokásos Sydney, Melbourne páros...Németország fővárosa náluk néha Münhen, Hollandiáé Hága (az csak a kormány székhelye), Törökországé Isztambul...?????...Azon kívül hogy földrajzlag analfabéták (vannak kivételek persze), nagyon kedvesek, jó fejek és egyébként lehet velük normális dolgokról is beszélni, szóval szeretjük az amcsikat. Hmmm...meccs után majdnem mindenki boldogan távozott, tudniillik az esélytelenebb csapat győzőtt és szinte mindenki nekik szurkolt (New Orleans Saints). Elindultam a Central Stationre gyalog hogy majd elérem az egy óránként járó 3,5 euróba kerülő éjszakai buszt...hát nem értem el, ezért úgy éreztem van elég erő bennem, hogy haza gyalogoljak...hát jól tettem! 25 perc alatt hazaértem és milyen jól esett  a szépséges amszterdami csatornák mentén sétálni (csöpög a billentyűzet a nyáltól, sorry)...5 órakkor már épp csicsizni készültem, a busz pedig még csak akkor indult a végállomásról...gratulálunk Bence! Reggel (12-kor) arra ébredtem, hogy valaki nagyon házat vagy erődöt vagy nem tudom mit akar építeni a közelben, nagyon hangosan. Ezt nem díjaztam ezért visszaaludtam 3-ig. Ekkor jutott eszembe, hogy 6-ra megyek a csoportommal a vezetőnkhöz vacsizni és én desszertet ígértem...Anyukám azt tanította, hogy az ígéret szép szó ha megtartják úgy jó, ezért felpattantam és átmentem a boltba a hozzávalókért..."a Stahl-os Rékáékkal rengeteg Scrabble/Blanko-partin részt vett" csokissütit választottam...Egy gond volt, 15 emberre kellett készítenem és az oké hogy nem volt sütőm mert megbeszéltük hogy majd ott kisütjük, de megfelelő méretű edényem sem volt, szóval liszt/kakaópor/csokidarabkák/fahéj kis edénybe bele,hermetikusan lezárva, táskába be...tojás/vaj/cukor pedig original állapotban szállítva...na jó nem megyek bele ennyire a részletekbe...megérkezés után pikk-pakk összedobtam, megsütöttem, eeeez az icipici meg mindmegette...viccet félre téve, jól telt az este, jót kajáltunk, jókat beszélgettünk és a süti tényleg finom lett...a picsába már megint 5ösre vizsgáztam :D...csak napok kérdése és újra jelentkezem! csóközön
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr601741108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása