HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.02.17. 15:49 BeeRaj

Hállló...

 Elnézést Kedves Hű Olvasóim, hogy egyre ritkábban jönnek az újabb postok, de egyre jobban kezdek hozzászokni mindenhez így, ha naponta leírnám, hogy keltem-kakkantottam-ettem-ittam-vigadtam akkor az valószínű nem lenne annyira izgi. Így be kell érnetek azzal, hogy csak igazán érdekes és izgalmas eseményeket osszak meg veletek...Nos olyan húúú de nagyon érdekes dolog nem történt a hét első felében, de azért elmondom kb mi volt. Hétfőn reggel 9.10-kor Robival már rutinszerűen bringára pattantunk és neki láttunk első bicikli utunknak a suliba. Bár tudtuk, hogy 30 perc alatt is be lehet érni, de első alkalom lévén, hagytunk magunknak biztonsági perceket is. Hát jól tettük, mert egyszer-kétszer még én sem, a GPS-ek GPS-e sem tudtam, mi, merre, hogy...De azért 10-re be értünk épségben és 'futottunk' az irodába. 'Hi guys, take a seat, make yourselves comfortable, I need 30 minutes.' Hmmm mondom a hollandok ilyet is tudnak ( na jó annyira még sem lepődtem meg, mert előtte már 2-szer át lett rakva a megbeszélés). Már a öltözködése alapján látszott, hogy laza, rugalmas csávóról van szó (farmer,pulcsi arra zakó, fehér tépőzáras cipő [pont mint nekem]), szóval annyira nem aggódtam, pedig előtte hallottunk pár 'húúúőelégkomolyember' dolgot...És igaza is volt annak aki azt mondta, hogy komoly ember, mert elég komoly dolgokban van/volt benne ( pl. a már nem létező NFL Europe amszterdami csapatának volt General Managere) , még is nyitott, fiatalos, céltudatos, szóval szerencsére szimpatikus volt. Kérdezett a motivációnkról, Magyarországról, mit sportoltunk, mit gondolunk erről-arról. Aztán vázolta, hogy van ez a sportmenedzsment ügynöksége és ennyi meg annyi projekt fut és a sok közül valamelyikben fogunk mi is dolgozni (Tour de France, Giro d'Italia [kerékpár] side-eventek,két nagyszabású futóverseny, egy nigériai származású holland boxoló alapítványával és cím-meccsével kapcsolatos dolgok). Szóval érdekes és izgalmas lesz, de csak márciusban kezdünk...ja és jövő héten nincs suli (azt ne kérdezze senki, hogy a hollandok miért február végén tartják a tavaszi szünetet)...Szóval most 1,5 hét semmit tevés jön, aminek örülök is meg nem is...jó lenne ha ez mondjuk április-május környékén lenne és akkor körbe lehetne nézni Hollandiában (ez most azért nem lehetséges, mert nem mondom meg mennyit költöttem 3,5 hét alatt...sokat)...Tegnap BL+Borrel nap volt...itthon megnéztük a meccseket majd bementünk társasági életet élni, ami mindig jó...Robi igazi party-fésszé avanzsált a 3 hét alatt, ez már a második hét volt, hogy zárás után tovább ment pörögni az éjszakába, de én a józan észt követve (igen ilyenem is van) inkább haza tekertem, tudván, holnap 7.30kor kelés...szerencsére már ez is rutinszerűen megy, csak úgy mint a reggeli iskolába tekerés vagy Eustace Makumbe előadásának nagy érdeklődéssel való figyelése (jééézus velem meg mivan?)...Ma viszont a "húúünnepeljükmeghogymásfélhétszünetünkvan" este következik, úgy hogy sör-bor-bicikli-techno...Ja még annyi, hogy jófejek a holland "osztálytársaink" is, kedvesek, érdeklődőek, segítőkészek...Ja és mégvalami...Kb 1 hete írtam valamelyik postomban, hogy valaki a környéken valamit nagyon hangosan épít...de nem...nem építenek, hanem rombolnak...konkrétan egy raktárépületet és nem viccelek, 12,5 méterre a szobám ablakától...ha jól látom végeztek, bár most egy-két félreütés lehet amiatt van, mert ugrálok a székemben az ütvefúró hangjától (valójában attól hogy 8-as erősségű földrengést generál)....Adieu!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr881766468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása