HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.01.31. 19:02 BeeRaj

Vége a szórakozásnak, kezdődhet a munka (csak azt nem tudom mikor)

Sziasztok, kicsik,nagyok,fiúk,lányok,feketék,fehérek, azok akik szeretnek és azok akik nem (ilyen úgy sincs).

Tegnap véget ért az Introduction Days, egy nagyon mozgalmas nappal. Pénteken hajnali 4kor feküdtünk, de fél 10kor már csörgött is az óra. Menjük sportolni! Fel is kerekedtünk ketten Robival (Attila maradt). Hát az a szerény épület ahova mentünk 2 egyetem tulajdonában van. Szerintem annyit ér, mint magyarországon a Semmelweis Egyetem összesen...Nem kell fullos hacacáréra gondolni, de ez rendben van...minden ott van ahol lennie kell,minden akkora aminek lennie kell, szóval nagyon oké. Csapat sportok közül volt kosár,foci és röpi, lehetett capoeira-zni,táncolni,gyúrni, volt valami vicces holland játék (amit nem próbáltam ki)...inkább megmaradtam a szokásos foci-kosár kombónál...4 órán keresztül mentem egyik teremből a másikba (meg néha ittan valami borzalmasan cukros "powerrade-et" amit csak félig vízzel felhígítva tudtam élvezetesen elfogyasztani. Húú már nagyon hinyázott egy kis mozgás, érzem is minden porcikámon, hogy masszázsért kiáltoznak, szóval jöjjön valaki. Aztán este volt az introduction days-nek a záró bulija....hát először kicsit kiábrándult voltam, mert az előző két party nagoyn jó volt...ez az elején nekem soknak tűnt...a zene hányinger volt (Lil Jon,Akon és társai), a helyet meg nem tudtam hova tenni, mert nem csak mi voltunk ott ISN-es diákok hanem egy két kiöregedett "hányás"...de aztán kezdett megtelni diákokkal a hely, a sör finom volt és jó áron, és a DJ-t valaki "elküldte a pultból" és meglepően kellemeset csalódtam...táncoltunk,vigadtunk,szórakoztunk...jó volt nagyon! Ja a kedvencem az 50centbe kerülő wc volt...néninek mondtam, hogy ugye ezt csak egyszer kell befizetni, mert ha nem akkor én milliókat fogok itt hagyni...aszondja,ja, de kaphatok pecsétet 2 euroért és akkor bárhányszor...hát ez a hülyének nem éri meg, de nekem aki fél óránként jár, annak igen...azt hiszem 6-szor vagy 7szer voltam, szóval jól jöttem ki...A party 4-ig tartott,de mire kijöttünk fél 5 volt...egy laza 35perces séta az éjszakaiig teljesen oké volt, Robi mesélte az élményeit, amint a homokos portugál incselkedett vele...hangosan hahotáztam...6-ra ágyba is kerültem és máshogy nem tudom fogalmazni...elbaszott jót aludtam...délután 3ig...uhhh de kellett...persze felállni már egy mutatvány volt a tegnapi sportolás után...de meg beszéltük a srácokkal, hogy ezt rendszeresítjük (mindenki döntse el,hogy itt a sportra vagy a 5ig bulizásra gondolok)...ma eddig 4 órát voltam ébren,de kb 3és felet az ágyban töltöttem ebből 2t Dórival skype-oztam szóval ez így is hibátlan...a továbbiakat nem tudom, mondták egy páran hogy menjünk sörözni, de pl Robiék lehet nem jönnek...magam se tudom mi tévő legyek...fáradt vagyok és éhés, de senki ne aggódjon, van kaja a hűtőbe és van ágyam aludni...ÉLEK:)

Csucsu

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr891717666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása