HTML

Benci Amsterdamban jár

Amszterdamban tanulok, jaj de jaj de jó...

Friss topikok

  • BeeRaj: ma vagy holnap kaptok a pofátokba... (2010.02.26. 16:59) Szép fények...
  • BeeRaj: az egyetemen fogok...kezdem megszeretni a nyelvet, elég laza stílus... (2010.01.30. 20:13) Introduction days
  • baktusz: szoszi bencli, it crowd rulez, anyával mondjuk már megbeszéltem, h ha majd megy, vigye ki a dvd-t ... (2010.01.26. 13:09) -9
  • BeeRaj: most félig fekán sikerült berakni...majd kitapasztalom és akkor fasza lesz... (2010.01.26. 09:18) apácák a kurvák mellett
  • ne etess: yoo,amsterdam,mimást csinálnánk (2010.01.25. 21:23) menetelős dnb

Blogajánló

2010.01.25. 19:17 BeeRaj

van milkám

vettem milka csokit, 0.89ért...ami szerintem elég stílus, kb annyi mint otthon...a robi 1 kiló kenyeret vettem az attilával 0.42ért...de a robi éppen megemlítette: 'már értem miért ennyi' meg vettem chilis hollandsajtot, ami szintén stílus, szóval felvagyok dobva gasztronómiailag...csak egy dolgot felejtettem,de azt nagyon...egy üveg sör...de talán lent az automatába van...megyek meg is nézem...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://amsterdamflash.blog.hu/api/trackback/id/tr191701632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása